Optimizare SEO

Cum poti ajunge pe prima pagina in Google

Pozitia site-ului tau in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, in special Google, poate insemna diferenta dintre un business de succes si unul care este pe cale sa dispara.

Daca te afli printre primele rezultate ale cautarii vei avea considerabil mai multi vizitatori. Conform statisticilor efectuate de cele mai mari companii bazate pe „cautare” (search) din lume, pozitia 1 in rezultatele unei cautari iti va aduce cu 3.250% mai multi vizitatori decat pozitia 11.

In functie de specificul afacerii tale prin servicii SEO iti putem aduce de la cativa pana la zeci sau sute de vizitatori in plus pe zi. Iti poti permite sa pierzi acesti potentiali clienti? Si cat te costa daca ii pierzi?

Sunt multe firme sau liberi profesionisti care se considera specialisti SEO. Ce ar trebui sa iei in calcul atunci cand vrei sa ii alegi pe cei mai buni?

Auditul site-ului si analiza
de cuvinte cheie

Website-ul este punctul de plecare in orice strategie de optimizare SEO. Acesta trebuie optimizat in conformitate cu cerintele oferite de Google. Aceste cerinte sunt completate cu know-how-ul echipei noastre cu peste 7 ani de experienta in domeniu, care vor oferi un plus de optimizare la nivelul website-ului, printr-un audit de usability (experienta utilizatorului in site) si user experience.

Cuvintele cheie, subiectul principal in jurul caruia se contureaza optimizarea SEO, trebuie alese cu mare atentie. Acestea trebuie sa fie relevante pentru domeniul site-ului promovat. Doar asa, succesul unor servicii SEO poate sa fie unul rasunator. Echipa noastra ofera o cercetare complexa ale cuvintelor cheie, dintre care le vom alege doar pe cele mai relevate, care, teoretic, pot transforma orice vizita in conversie.

Optimizare SEO On-page

In acesta etapa echipa noastra implementaza toate modificarile agreate in prima etapa. Acest pas are rolul de a crea un site web curat, care sa aiba o viteza mica de incarcare si care sa ofere utilizatorilor o experienta pe masura.

Cuvintele cheie vor fi adaugate cu atentie in tag-uri precum „meta title” si „meta description”, dar si in alte elemente principale ale site-ului precum heading-urile (H1, H2, … ,H5) cat si descrierea alternativa a imaginilor (ALT tag).

SEO Off-page si Link building

Campaniile de link–building sunt, in fapt, un proces prin care site-ului ii este creat un profil de link-uri directe, provenite de la site-uri relevante domeniului de activitate in care activeaza.

Echipa noastra de copywriteri vor scrie texte unice pe care le vom publica pe site-uri cu o notorietate ridicata. Acesta este cea mai sigura metoda prin care site-ul poate creste natural, fara a deranja algoritmii de penalizare Google.

Monitorizarea si interpretarea rezultatelor

Acesta etapa este, din punctul nostru de vedere, cea mai importanta. Aici putem evalua daca optimizarile pe care le-am facut ne-au avantajat, daca strategia de link-building da roade sau daca clientul nostru primeste zilnic conversii provenite din mediul organic.

Pentru ca transparenta trebuie sa existe in orice relatie B2B, atunci, noi, oferim rapoarte lunare detaliate, in care puteti sa vedeti pozitiile detinute de cuvintele cheie stabilite si cum evolueaza, modificarile de pozitii de la luna la luna, traficul generat de campanie si numarul de conversii pe care mediu organic l-a generat.

shares